Elvis Promotie

Vrijdag 22 Juni 2007 om 07:40

Platenmaatschappij Warner Bros meende dat Rock 'n Roll legende Elvis Presley nog wel enige introductie behoeft bij het publiek. De marketeer krabbelde zich eens achter het oor en besloot dat hij er maar het beste een paar indrukwekkende cijfertjes tegenaan kon gooien (dat doet het altijd goed in een marketingmeeting, dus waarom niet in een advertentie?). So far, so good.

Helaas staat of valt een idee met de uitwerking. Het eerste cijfertje is weinigzeggend (derde grootste R&R artiest, volgens Rolling Stone Magazine). Het tweede is een flagrante flater (Elvis' platenverkopen overstijgen de 1 miljard, waarvan alleen al in de States meer dan 700 miljoen). En dat derde wapenfeit...


Hiervoor: "Zo veel te doen, zo weinig tijd..." | Hierna: "debitel hel" | Naar de voorpagina | E-mail GJ

Reisgenoten

gravatar for terp

..en is na zijn dood door meer mensen in leven gezien dan wie ook..

terp ( E-mail ) · 22-06-’07 07:48 · Reageer op terp

gravatar for terp

..en is de enige artiest waarvan het door hem verlaten van een gebouw een zegswijze is geworden..

terp ( E-mail ) · 22-06-’07 08:40 · Reageer op terp



Verder lezen?

Klik op een van onderstaande 'tags' (indien aanwezig) om snel andere artikelen over dat onderwerp op KolesQueeste te vinden.


Gebruik de interne zoekmachine om KolesQueeste te doorzoeken:


Gebruik Google om KolesQueeste of de rest van het Internet te doorzoeken:

Reageer

Word even een reisgenoot en geef uw reactie:

(optioneel veld)
(optioneel veld)
Geautomatiseerde spam is een plaag, beantwoord daarom deze simpele vraag.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.

P.S. Wil je een eigen plaatje naast je reactie? Registreer je emailadres dan op Gravatar.com!