Jawbone
Zondag 17 Februari 2008 om 10:10
Een campagne voor een noise cancelling bluetooth headset die zijn naam eer aandoet: ik moest tenminste m'n kinnebak steeds weer van de grond rapen. Zelden zoveel agressie, horror en homo-erotiek gezien in een commerciële campagne. Het technische concept is even simpel als veelbelovend: een sensor die op je kaakbeen rust determineert welk deel van het hoorbare geluid uit jouw mond komt en filtert de rest weg. En gezien de reviews (amateur, expert) werkt het verbazingwekkend goed.Hiervoor: "Put uit de schat van liedculturen" | Hierna: "Get nasty? Get down to business." | Naar de voorpagina | E-mail
GJ
Klik op een van onderstaande 'tags' (indien aanwezig) om snel andere artikelen over dat onderwerp op KolesQueeste te vinden.
Gebruik de interne zoekmachine om KolesQueeste te doorzoeken:
Gebruik Google om KolesQueeste of de rest van het Internet te doorzoeken:
Word even een reisgenoot en geef uw reactie:
P.S. Wil je een eigen plaatje naast je reactie? Registreer je emailadres dan op Gravatar.com!
Nou, deze hongerige wolf vindt dit anders überhaupt heel fout, maar helemaal voor een reclamecampagne! (A) Hm, ik zal deze eens als casus voorstellen bij Multimediacomm. (A)
Kobus ( E-mail ) (URL) · 17-02-’08 11:02 · Reageer op KobusHebbe, hebbe! sorry zal me inhouden…
terp ( E-mail ) · 17-02-’08 20:37 · Reageer op terp